Kérsz kávét?

- és mibe kéred?

Hugh Jackman - kávézik?

2019. február 16. 19:35 - borcsilla

Sokunk egyik kedvenc színésze az ausztrál származású, sármos pasi, akit Hugh Jackmannak hívnak vajon szereti- e a kávét? 

Rettentő boldog vagyok, hogy kiderítettem, egyidős vagyok vele.

 

Szimpatikus a családi háttere is, négy tesója, stabil házassága, két gyereke van. Felesége Deborra-Lee Furness ausztrál színésznő, rendező és filmproducer aki 13 évvel idősebb nála.

Kevesen tudják, de remekül énekel, első szerepét a My Fair Lady című darabban kapta. A 2000 év során vállalta el nagy sikerű FARKAS szerepét az X Man filmben, a további részeket 3 évente forgatták. Jelentős tévés és színpadi szerepek vannak a háta mögött, jelölték Golden Globe-díjra, Tony-díjra és Emmy díjra is. 

A rengeteg filmes, és színpadi szerepe mellet nagy szüksége van plusz extra energiára, valami olyasmire, amit kedvel is. 

Igen, Hugh Jacman, nagyon szereti a kávét!

a4a3259b3423a20ff5c2486d16a83a57.jpg 

Sőt! Kifejezetten rajong érte! Amikor megkérdezték Tőle, milyen kávét szeret inni, a következő választ adta: 

„Szeretem, ha forró. Ha erős, mégis selymes. És a legjobb reggel! Időnként iszom tejes vagy tejszínes változatot, nagy ritkán cukorral is, de leginkább feketén szeretem. Tényleg nem iszom meg akármit. Soha nem értettem az amerikai típusú hosszú kávét. Az ausztrálokhoz közelebb áll az erős, dél-európai típusú kávé. Valószínűleg ezért nem volt sikeres nálunk a Starbucks.” 

9606cca7d6db706aa319289bec154741.jpg

 

Olyannyira kávérajongó, hogy saját kávémárkát talált ki, 2011-ben Laughing Man Coffee néven. A kávéeladásból származó bevétel adomány formájában a rászoruló farmereket segíti. Egyszerre készít prémium minőségű fekete italt a kézzel szüretelt, 100% Fair Trade bizonyítvánnyal rendelkező Arabica babkávéból amelyet Etiópiában termesztenek, és az eladással jótékonykodik piacot teremtve azoknak a fejlődő országbeli farmereknek, akik amerikai piacon szeretnék árujukat értékesíteni.

Mi ez ha nem kávé szerelem? 

75faaae4033c55a41a325a626f3c2866.jpg

 

„Imádom a jó kávét. Szeretem, ha az, amit iszom, minőségi. És szeretem tudni, hogy vásárlásommal segítem azokat, akik megtermelik, learatják, megpörkölik, amit én otthon a poharamból kortyolgatok. Ebből indultam ki” – nyilatkozta a sztár. „Hiszek abban, hogy segítenünk kell; mindenki, ahogyan tud. Számomra ez tűnt a legpraktikusabb, legerőteljesebb és legélvezetesebb módnak.”

e39d53a0a5b9e645074c6a08963f5023_1.jpg 

Gratulálok Hugh-nak a kávéjához is, és a kezdeményezéséhez is. Le a kalappal előtte. Szívesen megkóstolnám a saját márkás nedűjét, volt már valakinek szerencséje hozzá?

Így néz ki:  hughsblend3-700x380_1.jpg

Hugh Jackmanhoz hasonlóan mások is úgy gondolják, hogy ha már megtehetik akkor jótékonykodnak. Vannak páran akik az adományozáson túl is hajlandóak másoknak segíteni, hasonló célú és hitvallású, a profitot 100%-ban a rászorulóknak juttató vállalkozásba kezdett például Edward Norton, Ryan Devlin és Kristen Bell is. 

hughsblend2-700x521.jpg 

A közösségi médiában Hugh kávéját a Twitter oldalán nézhetitek meg. https://twitter.com/laughingmanco

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borbalakeramia.blog.hu/api/trackback/id/tr514630898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása