Kérsz kávét?

- és mibe kéred?

Kérsz kávét? - és mibe kéred?

2019. február 10. 16:05 - borcsilla

Kerámia tárgyak tervezésével és készítésével foglalkozom egy ideje. Megtanultam gyúrni az agyagot, vásároltam családi és baráti segítséggel egy kisebb, használt kerámia égető kemencét, festékeket, mázat - és fejet ugrottam a szakmai kihívásokba. 

Mi köze van ennek a kávézáshoz, kérdezheted - és hidd el, nagyon sok. 

Először is, nagyon szeretem a kávét. Nem vagyok fiatal, sok-sok kávét megittam már, sok-sok helyen. Ahány hely, annyi szokás, tartja a mondás, egy kicsit ennek szeretnék utána járni, mennyire mérvadó az, hogy a kávédat: miből iszod? 

Van saját csészéd nyilván, de akár több is.... mert van egy otthon, de tuti a munkahelyeden van egy másik is. A kedvenc barátnődnél szintén van egy kedvenc csak abból vagy hajlandó kávét inni csészéd, és Ő tud figyelmes lenni, és mindig abba készíti el Neked. Ugye, hogy! 

Aztán vannak a mindenféle más poharak, amibe alkalmanként kávét kapsz.

Mennyire érdekes téma ez manapság? 

Nem figyelsz rá eléggé, ez biztos. Mert a kávés csészéd csak egy apró tárgy a mindennapok hajtásában, egy darab Te magad, még ha nem is tulajdonítasz neki túl nagy jelentőséget.  

Erről szól a blogom, a kávés csészék jelentőségét fogom kiemelni, és hozzáragasztom természetesen a kávézás témakörét is. Tarts velem!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borbalakeramia.blog.hu/api/trackback/id/tr914618642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása